Понеділок, 21.05.2018, 00:36

Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15

 Вихід | Вхід
» Меню сайту

 

Основні відомості про навчальний заклад

Назва: Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Ужгородської міської ради.

Дата створення: 1 вересня 1974 року.

Засновник: Ужгородська міська рада.

Адреса: 88015, м. Ужгород, вул. Заньковецької, 13а.

Контактні телефони: +380-3122-28534 (приймальня директора), +380-3122-28565 (заступник директора). 

Електронна пошта: uzhorod-15-school@ukr.net

 

КІЛЬКІСНІ ПОКАЗНИКИ

Всього учнів 739
1-4 класи 278
5-9 класи  386
10-11 класи 75
Забезпеченість навчальними кабінетами 100 %
Забезпеченість підручниками 92%
Кількість класних кімнат 29
Кількість майстерень 2
Кількість фізкультурних залів 1
Кількість кабінетів математики 2
Кількість кабінетів фізики 1
Кількість кабінетів біології 1
Кількість кабінетів хімії 1
Кількість кабінетів української мови 3
Кількість кабінетів світової літератури 1
Кількість кабінетів іноземної мови 2
Кількість кабінетів інформатики 2
Кількість комп'ютерів у класах 44
Загальна площа навчальних приміщень 1546 кв.м
Загальна площа всіх приміщень 2196 кв.м
Площа земельної ділянки 4,2 га

                                        Мова навчання - українська.

 

Режим роботи в 2017-2018 навчальному році

 

Навчання в закладі здійснюється в одну зміну (початок роботи - 8.00 год.) у два семестри:

І – з 01.09. по 22.12. 

ІІ – з 10.01. по 24.05. 

Канікули:  осінні – з 30.10. по 05.11.

зимові – з 25.12. по 09.01. 

весняні – з 26.03. по 01.04.

додатково для 1-х класів – з 19.02. по 25.02.

 

Розклад дзвінків: 

№ уроку Час Перерва, хв
1 8.00 - 8.45 10
2 8.55 – 9.40 10
3 9.50 – 10.35 20
4 10.55 – 11.40 10
5 11.50 – 12.35 10
6 12.45 – 13.30 10
7 13.40 – 14.25 10
8 14.35 – 15.20  

РОЗКЛАД

проведення шкільних гуртків

на 2017-2018 н.р.

Керівник

гуртка

Назва

гуртка

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

Турянчик Е.Г.

Ансамбль

14:10-15:40

39 каб.

 

13:25-14:55

39 каб.

 

 

 

Габрусь В.К.

«Влучний стрілець»

 

 

14:10-15:40

спортзал

14:10-15:40

спортзал

 

 

Габрусь В.К.

«Захисник Батьківщини»

 

 

 

 

13:25-14:55

спортзал

Чулак Н.С.

«Юні краєзнавці»

 

 

 

 

 

 

13:25-14:05

53 каб.

Паращак С.О.

Народна творчість

 

 

 

 

13:25-15:40

майстерня

Крочак Т.В.

ЮІР

 

14:10-15:40

56 каб.

 

 

 

Лєппік В.В.

Словацька мова

 

14:10-15:40

58 каб.

 

14:10-15:40

58 каб.

14:10-15:40

58 каб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗКЛАД

роботи шкільних гуртків у канікулярний період, вихідні та святкові дні 

на 2017-2018 н.р.

Керівник

гуртка

Назва

гуртка

понеділок

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

Турянчик Е.Г.

Ансамбль

10:00-11:30

39 каб.

 

10:00-11:30

39 каб.

 

 

 

Габрусь В.К.

«Влучний стрілець»

 

 

10:00-11:30

спортзал

10:00-11:30

спортзал

 

 

Габрусь В.К.

«Захисник Батьківщини»

 

 

 

 

10:00-11:30

спортзал

Чулак Н.С.

«Юні краєзнавці»

 

 

 

 

 

 

10:00-10:45

53 каб.

Паращак С.О.

Народна творчість

 

 

 

 

10:00-12:15

майстерня

Крочак Т.В.

ЮІР

 

10:00-11:30

56 каб.

 

 

 

Лєппік В.В.

Словацька мова

 

14:10-15:40

58 каб.

 

14:10-15:40

58 каб.

14:10-15:40

58 каб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розклад факультативів

Шкільна бібліотека - обов'язковий структурний підрозділ навчального закладу.

Мета діяльності шкільної бібліотеки у 2016-2017 навчальному році – підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, формування культури читання учасників навчально-виховного процесу, збагачення їхніх бібліотечно-бібліографічних знань, навчання учнів дбайливому поводженню з книгою і періодикою, вивчення читацьких інтересів дітей.

Основні завдання бібліотеки:

  1. Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу, виховання поваги до національної культури, формування національної свідомості, шанобливого ставлення до книги.
  2. Формування вміння користуватися бібліотекою, її послугами, книгою, її довідковим апаратом, розвиток творчої думки, пізнавальних здібностей та інтересів школярів, сприяння успішному засвоєнню ними навчальних програм.
  3. Забезпечення професійної компетентності педагогічних кадрів.
  4. Піднесення бібліотечної справи на якісно новий рівень.

Основні показники роботи

Кількість читачів - 730, книговидача - 6700, відвідування - 6000, читаність - 6.0, книгозабезпеченння - 11.1, обертаність -1.5.

План роботи бібліотеки на 2017-2018 н.р. доступний для завантаження за посиланням

 

Учнівське врядування

Має двоступеневу структуру (загальношкільний рівень, класний рівень). На класному рівні членами врядування є старости класів, а на загальношкільному – президент, заступник, секретар та представники парламенту, що входять до складу п'яти комітетів (комітет зв'язків з громадськістю та преси, комітет екології, спорту та здорового способу життя, комітет захисту прав дитини, комітет волонтерського руху, комітет культури та дозвілля)  і обираються серед учнів 8-11 класів на загальношкільних зборах.

Основні напрямки роботи учнівського парламенту:

  • правова культура, формування національної свідомості;
  • патріотичне виховання;
  • екологічне виховання;
  • фізичний розвиток та зміцнення здоров'я;
  • естетичний розвиток, прищеплення шанобливого ставлення до культури та звичаїв.

 

Список членів учнівського парламенту Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ст. № 15 на 2017-2018 н.р. 

Президент: Ганулич Віталій; Заступник: Лешко Андрій; Секретар: Плакош Каріна

Комітет зв’язків з громадськістю та преси

Голова - Шелельо Даніела, Поп Наталія, Цап Валентина, Кухта Сабріна, Анткевич Вікторія

Комітет екології, спорту та здорового способу життя

Голова - Дьордяй Іванна, Кондрашов Борис, Бругош Едуард, Лелекач Юрій, Синетар Іван, Малько Дар’я, Бібіков Максим, Данканич Дмитро, Туряниця Максим

Комітет захисту прав дитини

Голова - Лешко Андрій, Козак Микола, Багін Олександр, Грабовчак Андрій, Яцина Тімеа, Рошканюк Анастасія, Кут Павло, Курноскін Нікіта

Комітет волонтерського руху

Голова - Русин Агнеса-Богдана, Кленовська Валентина, Варяші Юлія, Роман Наталія, Ситнова Лідія, Плакош Каріна 

Комітет культури та дозвілля

Голова - Вудмаска Олександра, Кость Максим, Шипович Дарина, Посоховська Анастасія, Пікало Анастасія, Готра Вікторія, Дубів Таміла

 

План роботи
 учнівського парламенту
на 2017 – 2018 н.р.

1. Допомога у проведенні свята, присвяченого Дню знань – 1 вересня.

2. Взяти участь у проведенні місячника «Увага! Діти на дорогах!»

3. Організація вікторини у 5-х класах «Твій друг – дорожній рух».

4. Проведення заходів до Міжнародного дня миру.

5. Участь у проведенні тижня, присвяченого Дню Ужгорода.

6. Допомога у проведенні свята до Дня працівників освіти «Учитель – то достойний знань вінець!»

7. Допомога у проведенні тижня, присвяченого Дню юриста.

8.  Провести місячник безпечного використання газу у побуті.

9. Проведення заходів до Дня Українського козацтва і Захисника України.

10. Допомога у проведенні Тижня ввічливості.

11. Проведення заходів до Дня української писемності та мови.

12. Участь у проведенні Тижня без куріння.

13. Допомога у проведенні Тижня толерантності.

14. Проведення заходів до Дня Гідності та Свободи.

15. Допомога у проведенні Тижня «СНІД – профілактики», присвяченого Міжнародному дню толерантного ставлення до хворих на ВІЛ/СНІД.

16. Участь у проведенні тижня, присвяченого Дню Збройних Сил України.

17. Проведення свята св. Миколая.

18. Участь у проведенні новорічних дискотек, ранків.

19. Допомога у проведенні Тижня попередження дитячого травматизму.

20. Допомога у проведенні Тижня, присвяченого Дню Соборності України.

21. Проведення заходів, присвячених Дню пам’яті полеглих у бою під Крутами.

22. Допомога у проведенні місячника пожежної безпеки та профілактики дитячого травматизму.

23. Допомога у проведенні конкурсу «Шиковна ґаздиня».

24. Участь у організації урочистостей до Дня св. Валентина.

25. Проведення заходів, присвячених вшануванню Героїв Небесної Сотні.

26. Допомога у проведенні свята, присвяченого Міжнародному дню жінок – 8 Березня.

27. Допомога у проведенні Тижня, присвяченого проголошенню Карпатської України.

28. Допомога у проведенні Тижня пропаганди здорового способу життя.

29. Допомога в організації урочистостей до Дня сміху.

30.Проведення заходів до свята Великодня.

31.Допомога у проведенні Тижня дитячої книги.

 32. Участь у проведенні заходів до Дня пам’яті та примирення.

33. Організація флешмобу до Дня вишиванки «Одягну я вишиванку…»

34.Допомога у проведенні свята Останнього дзвоника.<

» КАЛЕНДАР
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

» КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Block content


» Друзі сайту




Copyright MyCorp © 2018